Élmények a világ körül

Keresés

Állásajánlatok

Az OTP Travel rendszergazda munkatársat keres

 

Főbb feladatok

 

• Felhasználók napi munkájának támogatása, informatikai segítségnyújtás személyesen, telefonon, illetve távoli elérés formájában.
• A központ, illetve a fiókirodák zavartalan informatikai működésének biztosítása, esetenként vidéki kiszállással.
• Munkaállomások, szerverek, egyéb hardverek és szoftverek telepítése, felügyelete, szoftverfrissítések elvégzése, dokumentálása.
• Hálózati eszközök, nyomtatók felügyelete, javíttatási feladatok intézése.
• A turisztikai ügyviteli szoftverek alapszintű megismerése, felhasználók problémáinak kezelése, illetve a probléma elhárításához kapcsolattartás a beszállítókkal.
• Adminisztratív feladatok, dokumentációk elkészítése.


Elvárások

 

• MS operációs rendszerek és MS Office magas szintű ismerete.
• Active Directory, Windows szerverkörnyezetek ismerete.
• Linux szerver környezetek ismerete.
• Önálló, precíz munkavégzés, megoldás-orientált gondolkodásmód.
• B kategóriás jogosítvány..
• Jó kommunikációs készség, maximális türelem a felhasználók irányába.
• Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (A2, B1 szint)


Ami előnyt jelent

 

• 1-3 éves szakmai tapasztalat rendszergazdai munkakörben.
• Storage megoldások üzemeltetésében szerzett gyakorlat.
• ZFS file rendszer ismerete.
• Virtuális rendszerek (XenServer) üzemeltetésében szerzett gyakorlat.
• Linux rendszerek magas fokú ismerete (Ubuntu, Debian, CentOS, FreeBSD).
• MySQL, PostgreSQL szerver üzemeltetési ismeretek
• Linux alapú tűzfal rendszerek telepítési, üzemeltetési ismeretek.
Középfokú angol nyelvtudás (B2 szint


A fényképes szakmai önéletrajzokat az info@otptravel.hu email címre várjuk.